2 november 2016 - Reisverslag uit Benares, India van Monique & Pim - WaarBenJij.nu 2 november 2016 - Reisverslag uit Benares, India van Monique & Pim - WaarBenJij.nu

2 november 2016

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Monique & Pim

02 November 2016 | India, Benares

Monique heeft weer lekker geslapen en een lekker ontbijt gehad met een prachtig uitzicht op de Ganges. Tijdens het ontbijt 2 sexende apen aanschouwd. De ochtend gaat ze met Ravi op stap. Aanwezig geweest bij een waterbegrafenis van een priester die met kist midden in de rivier gedumpt wordt.
Monique is van mening dat we de hele vakantie in Varanasi hadden moeten blijven, zo geweldig als dat het daar is. Ik ben benieuwd. Er is zo veel te zien en te verbazen.
Monique eet volgens mij meer en veel beter en lekkerder dan de vorige keer. Vandaag heeft ze bij een Nepalees restaurant gegeten.
Ravi doet het het ook heel goed, zo goed dat Monique verzonnen heeft dat ik voor hem vanuit Nederland een paar schoenen mee moet nemen. Kan me voorstellen dat hij die niet heeft en Monique hem dat gunt.
Morgen maar even naar de Briston.
Monique heeft ook de treintickets geregeld voor de rest van onze reis, top!
Op het moment als Monique alleen ergens is komen er aardige guys die zich aanbieden als gidsen, helaas zonder succes, Ravi is de gelukkige, hij noemt Monique al mummy.
Monique gaat vroeg naar bed, morgen Moet ze om 4.15 uur op om naar de gebeden te gaan kijken.