13 november - Reisverslag uit Pushkar, India van Monique & Pim - WaarBenJij.nu 13 november - Reisverslag uit Pushkar, India van Monique & Pim - WaarBenJij.nu

13 november

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Monique & Pim

14 November 2016 | India, Pushkar

Vandaag weer een reisdag.
Spullen ingepakt en ontbeten, betaald, ook nog met oude 500 en duizend biljetten. We zijn ze bijna allemaal kwijt.
Rond 9 uur met de taxi naar Ajmer, wel vroeg want ze verwachten veel file en de rit zou wel eens 2 uur kunnen gaan duren. Geen file en we zijn dan ook veel te vroeg op het station. Een bankje gezocht en ons verbaast wat we allemaal zien, varkens op het spoor, ratten op het perron, poep tussen de rails en weer veel bedelaars.
Onze trein heeft een half uur vertraging en we vertrekken rond 12 uur naar Jaipur. De treinreis is relax en de airco werkt goed.
In Jaipur worden we opgewacht door de chauffeur van het hotel die ons in een heel grappig ouderwets autootje naar het hotel brengt, wel elektrische ramen en airco.
Het hotel Jasvilas is een kadootje, vergeleken met Pushkar. Maar dat wisten we, hebben hier namelijk een zeer luxe en ook duur hotel met zwembad geboekt voor de komende 3 nachten. Aardige mensen en een hotelkamer van wel 50 vierkante meter, heerlijke douche.
We komen vandaag het hotel niet meer uit, weer eens een lekker biertje en vlees gegeten.
Beetje tv gekeken.

• 14 November 2016 - 19:04

Pa En Ma.:

Geniet er maar fijn van nog heel veel plezier.

Groetjes van Pa en Ma.