16 november - Reisverslag uit Agra, India van Monique & Pim - WaarBenJij.nu 16 november - Reisverslag uit Agra, India van Monique & Pim - WaarBenJij.nu

16 november

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Monique & Pim

17 November 2016 | India, Agra

Vandaag vertrekken we alweer uit Jaipur uit ons luxe hotel Jasvilas.
Het ontbijt is ons al gisteravond gebracht omdat we al er vroeg naar het treinstation moeten. Onze trein vertrekt om kwart over 7 naar Agra. Op dit station is het ook weer een bende, overal waar je kijkt ligt rommel. Vandaag is het voor mij niet goed begonnen, de eerste tekenen van buikinfectie is een feit. Snel aan de antibiotica en hopen dat het goed gaat. Bezoek aan het toilet op het station was en pretje, en in de trein was het weer raak, jippie. De treinreis was overigens goed verzorgt, bij de prijs inbegrepen was het ontbijt en een snack de we maar voorbij hebben laten gaan. Voordat we vanochtend vertrokken nog even een mailtje naar het hotel in Agra voor de pick-up die netjes klaar stond toen we daar arriveerden. Met een wat opdringende bijrijder gaan we naar het hotel en besluiten een toer te maken in de middag.
Het hotel is niet wat je zegt geweldig. Ziet er allemaal wel aardig uit maar toch.
Smiddags naar het Agra fort, baby Taj Mahal, tuin met uitzicht op de Taj en naar een juwelier geweest. Een leuke trip en veel gezien. Vooral de eerste aanblik op de Taj was super!
Daarna lekker gegeten in het restaurant van het hotel wat aan de overkant van de straat gelegen is. Nog wat gechilld op de kamer.

• 17 November 2016 - 19:23

Pa En Ma.:

Wat geweldig dat jullie het zo naar de zin hebben geniet er nog maar goed van .
    want als jullie thuis komen , dan is het hier koud en nat, maar laat pret niet drukken.
    Verder nog heel veel plezier en tot spoedig ziens.

Groetjes van Pa en Ma.

doeg.